Prace o kierowaniu

Blog powstał z myślą, aby pokazać miejsce menedżera w przedsiębiorstwie – jego rolę, znaczenie oraz szereg decyzji, które musi podjąć, aby osiągnąć sukces. Celem nie mniej istotnym było również zbadanie rzeczywistego wpływu menedżera na przedsiębiorstwo – czy teoria pokrywa się z rzeczywistością.

Koniecznym warunkiem efektywności każdego przedsiębiorstwa jest skuteczne kierowanie. Każde przedsiębiorstwo potrzebuje dobrych menedżerów, gdyż oni są głównymi kreatorami jego sukcesu.

Menedżerowie kierują ludźmi i działaniami przedsiębiorstwa tak, aby zrealizować zarówno cele przedsiębiorstwa jak i własne. Praca menedżera należy do najciekawszych, stawia najwyższe wyzwania i przynosi największą satysfakcję.

Menedżerowie, którzy chcą dobrze kierować swoją firmą muszą sprostać wielu wymaganiom. Muszą przyjmować na siebie wiele obowiązków, podejmować wiele trudnych, a zarazem dobrych decyzji, muszą posiąść odpowiednie umiejętności pozwalające na sprawną realizację założonych celów, muszą także umieć dostosowywać się i dawać sobie radę w różnych sytuacjach. Oczywiście, najistotniejszą cechą kompetencji menedżera jest podejmowanie trafnych decyzji.

Będziemy pisać o sposobach kierowania przedsiębiorstwem, głównych celach i zadaniach menedżera oraz narzędziach, za pomocą których może te cele realizować. Przedstawimy istotę zarządzania przedsiębiorstwem oraz jego elementy. Umożliwimy lepsze zrozumienie dylematów decyzyjnych przedsiębiorstwa.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s