Bibliografia

A. Literatura

1.           Adamiec Marek, Kożusznik Barbara „Zarządzanie zasobami ludzkimi – aktor – kreator – inspirator”, Wydawnictwo AKADE, Katowice 2000r.

2.           Armstrąg Michael „Jak być lepszym menadżerem. Strategie sukcesu”, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997r.

3.           Aronson E. „Człowiek istota społeczna”, przełożył J. Radzicki, Wydawnictwo PWN, Warszawa 1995r.

4.           Bańka Waldemar „Zarządzanie personelem – teoria i praktyka”, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2000r.

5.           Bittel L.R. „Krótki kurs zarządzania“, Wydawnictwo PWN, Warszawa 1989r.

6.           Domański Tomasz, Kowalski Paweł „Marketing dla menedżerów”, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 1998r.

7.           Feczko S. Janusz „Zarządzanie marketingowe”, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, Katowice 1996r.

8.           Głowacki R., Kossut Z., Kramer T. „Marketing”, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1984r.

9.           Griffin Ricky W. „Podstawy zarządzania organizacjami“, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996r.

10.      Kramer Teodor „Podstawy marketingu”, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1995r.

11.      Lichtarski Jan „Podstawy nauki o przedsiębiorstwie”, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław1999r.

12.      Listwan T. „Kształtowanie kadry menedżerskiej firmy”, Wydawnictwo Mimax, Wrocław 1993r.

13.      Masłyk-Musiał Ewa „Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi”, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2000r.

14.      Oleksyn Tadeusz „Sztuka Kierowania”, WSZiP im. B. Jańskiego w Warszawie, Warszawa 1997r.

15.      Penc Józef „Kreatywne kierowanie – organizacja i kierownik jutra, rozwiązywanie problemów kadrowych, zachowania w organizacji, trudne sytuacje w kierowaniu”, Agencja Wydawnicza PLACET, Warszawa 2000r.

16.      Peredus W., Pożanowski B. „Personalne ABC Menadżera”, Verlag Dashofer Sp. Z O.O., literatura dla urzędów i firm.

17.      Steinmann H., Schreyögg G. „Zarządzanie. Podstawy kierowania przedsiębiorstwem“, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1995r.

18.      Stoner A.F. James, Wankel Charles „Kierowanie”, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994r.

19.      Strużycki M. „Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem”, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Warszawa 1998r.

20.      Szczupaczyński J. „Anatomia zarządzania organizacją”, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, Warszawa 1998r.

21.      Watson J. Tony „W poszukiwaniu doskonałego zarządzania”, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001r.

22.      Wiśniewski Andrzej „Marketing”, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1997r.

23.      Zbiegień-Maciąg Lidia „Marketing personalny czyli jak zarządzać pracownikami w firmie”, Wydawnictwo Business Press, Warszawa 1996r.

B. Artykuły

1.     Meissner H.G. „Marketing w Europie“, „Życie Gospodarcze“, 1991r., nr 37.

2.     Hoenig M. „Umiejętność kierowania ludźmi coraz cenniejsza”, „Zarządzanie na Świecie”, nr 7/1996r.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s